۷ پاسخ

منم دخترم شکمش کار نمیکرد دکترش گفت دوقاشق چای خوری آب جوشیده سردشده بعد هر وعده شیر بهش بدع فقط تا زمانی که شکمش کار کنه

نه عزیز ندی خطرناکه

نه عزیزم
قطره پدی لاکت من دخترم 20 روز بود بردم دکتر داد هر 12 ساعت 5 قطره
هنوزم گاهی شکمش کار نمیکنه بهش میدم یکی دو دفعه

سلام اره در حد دوقاشق چای خوری اشکال نداره میتونی قرص ملین بخوری ب بچت شیر بدی

دستگاه گوارش نوزاد قادر به هضمش نیست

نه عزیزم به هیچ عنوان هیچی به غیر از شیر نده شیاف گلیسیرین استفاده کن دختر من تا ۳ ماهه فقط یبوست میشد شیاف استفاده کردم کولیکش برطرف شده

نه ندیا

سوال های مرتبط

مامان 🤰مهدیار👶 مامان 🤰مهدیار👶 ۱۳ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی ۲ ماهگی