۹ پاسخ

مثلا من با شلوار و کتونی اینا رفته بودم اما موقع ترخیص نمیتونستم اینارو بپوشم سختم بود برای این بارداریم حتما یه لباسی میبرم پوشیدنش راحت باشه و دمپایی میبرم

دقیقا منم حرفم همینه

برای منم خیلی جای سواله
اینجا یکی بهم گفت لباساتو تحویل میگیرن باید ی دست لباس دیگه همراهت باشه یا به همراهت بگن همون لباسایی ک ازت تحویل گرفتنو برات بیاره 😐

من مثلا کیسه آبم پاره شده بود خیس بود لباس تمیزمو که تو ساک داشتم تن کردم

آره بعضیا انگار میرن سفر قندهار.با همون لباسی که رفتین برمیگردین

یه چی بود تو اینستا میگفت چسی چسی 🤣🤣

یه سریا دوست دارن با لباس جدید برگردند عکس و فیلم بگیرن من با خودم لباس بردم فرداش دوش گرفتم تو بیمارستان لباس جدید پوشیدم برگشتم

من با همون رفتم و برگشتم
ولی یه لنده خدایی گفته بود کیسه آبم پاره شده بود کثیف شد

واقعا خوشبحال اینایی که دغدغشون این چیزاس

سوال های مرتبط