۴ پاسخ

منم روز دوم تاخیرم امروز ازمایش دادم ۲۵۶ بود چه جالبببب دعا کن برا منم بالا بره

نترس. وقتی بتا رشد کنه ینی جاش خوبه دکتر بهم اینو گف

عدد بتا که رشد خوبی داشته

بتای بالای ۱۰۰۰ مشخص میشه سنو واژینال برو

سوال های مرتبط