۸ پاسخ

من از ۱۷ هفته قشنگ حس میکنم

منم فقط در حد همون نبضه
هنوز به اون لحظات قشنگ تکون خوردن نرسیدم🥲

سلام عزیزم منم جفتم قدامی یه دوروزه کم کم حس میکنم

من هنوز حس نمیکنمم

منکه هنوز حس نکردم 🫠

من قدامیم از هفته ۱۶ قشنگ حس کردم

منم از اوایل۲۰هفته قشنگ حس کردم

من 20 هفته حس کردم اللن دیگ خیلی حس میکنم😂😍

سوال های مرتبط