پوشکشو عوض کردی شاید حساسیته .... 🥲🥲 چه جای بدی هم هست هی عرقکنه خوب نمیشه
حتما پوشکشو دیر عوض می کنی
کالاندولا نزن بدتر مرطوب میشه
پوشک عوض کن
هربار بشورش خشک کن
پودر بزن
راست میگه روغن جامد بزن
مثل داداش منه به پوشک حساسیت داشت دونه چرکی میزد اصلا پوشکی نکن کهنه بگیر با پارچه نخی فعلا ی مدت
یکی از تاپیکام درمورد سوختگی و پماد سوختگیه بخون
و اگه سوالی داری بپرس از مامانا
شربت معده بزن ادی ژل
سلام سه تا پماد هست ترکیب کنی خوب میشه
گل سرشور بزن بعدم باند تمیز بزار بین پاهاش که نچسبه به هم
مال پسر منم شده بود با صابون بچه شب وصبح شستم وباز میزاشتمش پوشکشم که میبستم پماد کالانودلا روزیاد میزدم خوب شد
پماد باریج التهاب پوستی بیار واسش خیلی خوبه من با دو بار پماد زدن خوب شد
این قارچ هستش پسر منم خیلی کمتر از این شده بود الان اسم پماد یادم نیست نگاه میکنم براتون مینویسم فورا خوب شد
از پنبه خیس و دستمال خیس استفاده نکن با آب ولرم بشور بعد پودر بزن تا عرق نکنه خیلی هم پوشک نزن تا خوب شه
با پوشک همش عرق میکنه
روغن حیوانی بزن یا روغن دنبه طبیعی
روغن جامد خوبه
الهی بگردمممم🥹🥹
سلام روغن بزن براش روزی چند بار بزن روز پوشکش نکن روغن بزن تند تند خوب میشه
نزار خیس باشه تند تند پورد بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.