۲ پاسخ

من تازه شروعش کنم حالا پسرمم سرما خورده خیلی اشتها نداره
دکتر به من گفت روزی 2/5 سی سی بهش بدم

من به پسرم دوهفته دادم آره بهترشدوزنش

سوال های مرتبط

مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی