ان شالله ب سلامتی با نینی برگردی خونه
آخی گلم چیشده
عزیزم کدوم بیمارستانی؟همون دکتر آزاد قراره زایمانت کنه؟
انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم برا منم دعا کن😘🙏🏻
الهی بسلامتی و دل خوش با نینی بیای تجربه زایمانت درمیون بزار طبیعی یا سز؟
ان اس تی گرفتن؟؟معاینه هم کردن؟؟میترسم برم معاینم کنن به لکه بینی بیفتم
دردات چجوری بود عزیزم؟؟منم گاهی درد پریودی دارم و حس فشار ب مثانه ولی میترسم برم بیمارستان نگهم دارن سعی میکنم بیشتر استراحت کنم.
انشالا که به سلامتی نی نیتو بغل بگیری نگران هیچی نباش بچه تو این هفته کامل کامله
انشاالله به سلامتی کوچولوت وبغل بگیری برای سلامتی جفتتون یه آیت الکرسی میخونم ♥️
وییییی چرا چیشده
انشالله بسلامتی بغل بگیری کوچولوتو
وای هم هفته منی🥲🥲امیدوارم بخیر بگذره برات
سلام انشاالله بسلامتی تندرستی خودت نی نی مرخص بشین
خواهش میکنم برای من خیلی دعا کن نی نیم بغل بگیرم
مطمینی ماه درد نبوده منم دردشدید داشتم گفتن ماه درده
همه چیز عالیه خاطر جمع باش انشالله بسلامتی نی نی بدنیا میاد اصلا استرس نداشته باش توکل بخدا
ان شاالله بسلامتی بغل بگیریش بیای خونه
چی شده عزیزم؟بستری شدی برا زایمان؟
انشاءالله ب سلامتی نینیتو بغل بگیری
انشاالله که به سلامتی برگردی خونه
انشالله سالم و سلامت باشین قشنگم
زایمان طبیعی رفتی
رفتی زایمان بسلامتی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.