خانما کسی ازاین کپسول استفاده میکنه ؟روزی چند تا ؟

تصویر
۲۲ پاسخ

من میخوردم یک روز درمیان دیروز دکتر گفت دو روز درمیان بخور

یه دونه بعد صبحانه

اره روزی یه دونه

من از ۱۳ هفته میخوردم تا هفته پیش
خیلی هم اوکی بود اشتهامم زیاد نکرد

روزی یدونع میخورم من

یک روز در میون میخورن

منم تازه دکتر بهم داده روزی یکی‌

من میخورم روزی یکی

منم روزی یه دونه میخوردم

روزی یکی بعد صبحانه

من روزی یک عدد میخورم

دکتر بهم گفته ی روز درمیون

من میخورم روزی یک عدد

روزی یدونه بعداز ناهار میخورم

من میخورم روزی یک عدد

خیلی بووووی فوق العاده ای داره ٫ روزی یکی یمیخورم

من میخورم یه روزدرمیان

همین الانشم روبرومه😄😄😄😄

تصویر

چع قیمت خریدی عزیزم؟

روش نوشته روزی دوتا دکترم بهم گفت روزی دوتا

انگار چاق میکنه

منم روزی یکی میخورم.خیلی اشتهارو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا.علیسان مامان محمدرضا.علیسان روزهای ابتدایی تولد