به حال خودش رهاش کردم
با افتخار ترک نخوردم🤣به جاش شکمم سیاااه شد.اون خط وسط شکمم هنوز نرفته
شنیدم پماد ترتینوئین خیلی خوبه میخوام بگیرم ببینم نتیجه میده یا ن
هیچی چندروز ی بار بهشون سر میزنم،یکم میمالمشون بوسشون میکنم میگم شماها عشق منین😚❤️
هستن هنوز
افتخار می کنم دارمشون 🥹😍
همینجوری مونده یه خرده کمرنگ شده فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.