ترک های شکمتون چیکار کردید؟؟

۶ پاسخ

به حال خودش رهاش کردم

با افتخار ترک نخوردم🤣به جاش شکمم سیاااه شد.اون خط وسط شکمم هنوز نرفته

شنیدم پماد ترتینوئین خیلی خوبه میخوام بگیرم ببینم نتیجه میده یا ن

هیچی چندروز ی بار بهشون سر میزنم،یکم میمالمشون بوسشون میکنم میگم شماها عشق منین😚❤️

هستن هنوز
افتخار می کنم دارمشون 🥹😍

همینجوری مونده یه خرده کمرنگ شده فقط

سوال های مرتبط

مامان جوجو.خدایاشکرت مامان جوجو.خدایاشکرت ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی