۸ پاسخ

بیشتر شهرا رایگانه

من بیمه ندارم می گفتن طبیعی هم ۳۰تومان می گیرن بیمارستان دولتی

رایگانه تامین اجتماعی باشی

طبیعی ۹۰۰ سزارین ۱۲۰۰

رایگان

رایگانه

رایگان

هزینه نداره دولتی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد