۱ پاسخ

من تدریجی گرفتم
فقط قبل خواب ظهر و قبل خواب شب میخورد
اونم یهو قطع کردم با تلخک
اینطور ک بخوای شیره بدی یا هرچیز دیگه ای که فایده نداره بازم شیشه هست
یک لیوان نی دار بخر
با شیر پاستوریزه کوچیک که نی داره
با اونا اول اشناش کن
بعد وعده هاشو قطع کن کم کم ب جاش اون شیره رو بریز تو لیوان نی دار
شیر بریز تو لیوان نی دار
خیلی زود عادت میکنه
ولی اگه شیرشب میخوره اول شیر شبشو قطع کن
همش اب بده بهش تو شیشه
من دخترم شب اول شیر ندادم آب دادم شش بار اب خورد و صبح جیشش زده بود بیرون
شب دوم شد چهار بار
شب سوم دوبار
شب چهارم دیگ بیدار نشد
به همین راحتی شیرش قطع کردم

سوال های مرتبط