واسه منم همینطوره
مابین شیرش ارغشو بگیر دیگه بالا نمیاره
چون خوب اروغشو نگرفتی سری بعدی باشیر بالامیاره
نگران نباش اضافه شیر رو پس میده عادیه
احتمالا زیاد میخوره اشتهاش خوبه
پسر منم همین بود شاید از شیرش باشه یا شاید زیادی میخوره
رفلاکس داره لابد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.