بچهاتون باگوشی بازی میکنن؟؟؟

۱۷ پاسخ

بله متاسفانه

نه اصلا پسر من سمت گوشی نمیر اصلا

اگه بازی نشون بدم ک اره ولی نشون نمسدم

اوایل که غذا نمی‌خورد بهش میدادم و زمانی که خواستم از شیر بگیرم الان یک هفته هست باز بهش گوشی نمیدو

جدیدا کمترشده شکرخدا

من‌از اول ندادم. بابامم‌نشون میده تو‌گوشی هی‌میگم‌نکن‌گوش نمیده

اره خیلی🤦🏻‍♀️

بازی که نه
گاهی فیلمای خودشو میبینه
من غلط کنم بازی نشونش بدم که بعدا اسیر شم

من اصلا ندادم از اول نذاشتیم ببینه الان اصلا دور گوشی وتلوزیون نمیاد

اره چون باید فیلمای خودشو ببینه اصنم نمیشه بهش نداددد😢

نه عزیزم

گاهی موقع غذا براش کارتون میزارم که فقط بخوره که میدونمم کارم اشتباهه البته اینم بگم چند روزیه ایجوریه اخه خونه خودمون کارتوم مورد علاقشو مینداختم رو تی وی میدید الان خونه اقامم در حال اسباب کشیم بخاطر همین ولی کلا نمیزارم گوشی دست بگیره خیلی خیلی کم

بازی که ولی همش میگه روشن کن فیلم های خودمو بیار بیینم

نه اصلا نمیدم بهش به هیچ عنوان

بازی هوش و‌کتاب بده دستش😍

مامان جانم کانال بازی هوش (هدفمند)و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون

قیمت هامون خیلی مناسب و اکثر کارها وارداتی👌👌
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

میخواد کارتون ببینه هر وقت هم ببینه دست منه می‌کشه ا دستم و چنگم میزنه
خلاصه جرئت ندارم جلوش بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۲ سالگی