۳ پاسخ

اتفاقا برای منم نکرانی پیش اومده بود بابتش و‌سوالم بود که اومدم توی گهواره دیدم اکثر مامانا میگن طبیعی هست

بله عزیزم عادیه اگه تازگیاختنه کردی تایه مدت اینجوریه

الان ختنه کردین؟؟

سوال های مرتبط