رابطتتون خوب نیس؟؟
اخه خواهرزاده مثه بچه ادم میمونه، ما که یه سال رو ابرا بودیم و همش تو بدو بدو،من قشنگگگگگ حس مادر دومادو داشتم😆😆 قندشم دادن من سابیدم
بنظرم برو آدم افسردگی میگیره اگه جشن خواهر زاده اش نره 🤭🤭
خالشی بلاخره ادم دلش میمونه من بودم میرفتم حالا از لباسایی ک داری بپوش ازایشگام خودت درس کن اگ میتونی
باز کدورت پیش نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.