فرزندپروری #شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

رابطتتون خوب نیس؟؟
اخه خواهرزاده مثه بچه ادم میمونه، ما که یه سال رو ابرا بودیم و همش تو بدو بدو،من قشنگگگگگ حس مادر دومادو داشتم😆😆 قندشم دادن من سابیدم

بنظرم برو آدم افسردگی میگیره اگه جشن خواهر زاده اش نره 🤭🤭

خالشی بلاخره ادم دلش میمونه من بودم میرفتم حالا از لباسایی ک داری بپوش ازایشگام خودت درس کن اگ میتونی

باز کدورت پیش نیاد

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی