منم لیزری ختنه کردم پسرمو، خیلی خوب بود، اون لحظه گریه اینا کرد ۶ماهش بود یکی دوروز بعد اوکی شد. چرا انقدر دیر ختنه میکنی؟ الان بزرگه کاملا متوجه میشه بچه
من سنتی ختنه کردم خیلی خوب بود پسر اولم ۴ماهش بود ختنه ش کردم فقط جیش اول اذیت شد.دومی دوماهه بود اصلا نفهمید اذیت نشدیم
عزیزم ببر ختنه شو با حلقه انجام بده نه خودت اذیت بشی نه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.