#فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک
#ختنه
#نوزاددددددددددپ

تصویر
۳ پاسخ

منم لیزری ختنه کردم پسرمو، خیلی خوب بود، اون لحظه گریه اینا کرد ۶ماهش بود یکی دوروز بعد اوکی شد. چرا انقدر دیر ختنه میکنی؟ الان بزرگه کاملا متوجه میشه بچه

من سنتی ختنه کردم خیلی خوب بود پسر اولم ۴ماهش بود ختنه ش کردم فقط جیش اول اذیت شد.دومی دوماهه بود اصلا نفهمید اذیت نشدیم

عزیزم ببر ختنه شو با حلقه انجام بده نه خودت اذیت بشی نه بچه

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🫀 مامان دل آرا🫀 ۵ سالگی