عزیزم ازخدا میخوام هرچه زودتر حالت خوب خوب بشه ❤🌱
الهی بگردم عزیزدلم دیگه این اخرشه تحمل کن میگذره
عزیزم دلم انشاالله هرچه زودتر حالت بهتر میشه💗
سلام حمد شفا میخونم ان شالله زودتر بشین
اگه ناراحت نمیشی میشه بپرسم چرا پرتو درمانی میکنی
ب منم پیشنهاد دادن البتع من دکتر هنوز نرفتم بیینم چی میگه انجام میدن
دورت بگردم
سلام عزیزم خوبی منم مشکل سینه دارم و سه جلسه شیمی میشم و حال روحی ب شدت داغونی دارم
امیدوارم بزودی بیای بگی بچها این بیماری ازبدنم نیست ونابوو شد
سلام عزیزم حالت خوبه شیمی درمانیت تموم شد؟
بهتری عزیزم؟
توکلت به خدا باشه عزیزم
من مطمئنم حالت زودی خوب میشه
فقط قوی ترین ورژن خودت باش
خستگی ناپذیر باش
طاقت بیار و تحمل کن بخاطر دو دلبرت 💖🤲🏻
ان شالله به حق رقیه ی سه ساله خوب بشی به زودی زود
عزیزدلم اخی منم پسرم درگیر سرطانه داره شیمی میشه همش میگم کاش خودم گرفته بودم ولی میدونم اونم سخته همش فکرت پیش بچه هاتههه ایشالا خدا همرو شفا بده❣️🤍🤍💔
عزیزم خدارو شکر رو به اتمامه....قوی باش و به آینده ی بدون درد فکر کن
اللهم صلی علی محمد و ال محمد❤️🩹
انشالله به زودی خوب میشی امیدت بخدا باشه
عزیزم از کجا متوجه کنسر سینتون شدین؟؟؟؟چه علایمی داشتین؟؟
من درد سینه دارم
عزیزدلم انشاالله خیلی زودخوب میشی وشفاپیدامیکنی امیدت روازدست نده
ان شاا... به زودی زود حالت خوب شه
از خدا میخام به حق بزرگی خودش شفات بده عزیزم
نتونستم کامل تاپیک هاتو بخونم ولی از صمیم قلبم برات ارزوی سلامتی دارم،ب حق جلالت و بزرگی خداوند،لباس عافیت ب تن کنی
عزیزم ایشالله زودتر حالت خوب میشه🥺❤️
سلام عزیزم من تازه تایپیکاتو خوندم شما یه خانوم قوی هستی مراحل سختی رو پشت سر گذاشتی انشاالله ک این روزا هم میگذره و سلامتیت رو ب دست مییاری خیلی خیلی سخت اما شما از پسش بر مییای گلم خدا خودش بهت کمک میکنه
عزیزم ایشالا که زودی خوب میشی،و این روزا دیگه برنگرده،ایشاا نتنت همیشه سلامت باشه
انشالله که خیلی زود بهتر میشی
الهی خدا شفاتون بده 🙏
انشاالله خدا دست شفاعت بکشه روس سر شما و عموی من اونم خیلی حالش بده
عزیزم همه ی تاپیک هاتو خوندم به خدا خیلی ناراحت شدم از خدا میخوام هر چه سریع تر شفاتو بده🙏😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.