۵ پاسخ

فصل دو تموم شد دیگه

میخام تو روبیکا گروه خانمانه بزنم تا تو این اوضاع جنگ و بی رسانه ای یکم دور هم باشیم
اگ خواسی خصوصی پیام بده بیارمت

گلم میگم یه سوال تسهیلات ویپاد تو میاره؟

از کجا میبینی وحشی رو داستانش چیه جالبه؟

فصل دومش تموم شد

سوال های مرتبط