۷ پاسخ

آررررره
ما که قشنگ ریزپرنده هارو از بالکن میدیدیم میرفتن
پدافندا هم همه فعال بود

🫠🫠🫠🫠

تصویر

نه بعد از جنگ خرداد ماهم تا مدتها پدافند فعال بود تو روبیکا پیج حامد رئیسی رو دنبال کنید خبرای کارشناسی شده و دقیقو می گه فعلا هم اتش بس نقض نشده هر چی هر کانالی می گه رو باور نکنید درباره این پدافنداهم تو پیجش گفته تست دولته

ایران گفته مانوره

تو ایتا زده ترامپ گفته هیات مذاکرات شنبه میره پاکستان 😐

تکلیف همین اول مشخص شد بهتر

گفته ریز پرنده میزد گلم
اما من صدای نشنیدم

سوال های مرتبط