چون میخواست بره خونه مامانش و لازم بود شما رو هم با روی باز ببره ناچارا اومد عذرخواهی، خوب کردید محل نگذاشتید و نرفتید
تا باشه درست رفتار کنه
ای خواهر من هرروز این حرفا رو میشنوم از شوهرم زنای بقیع رومیاره جلو چشمم که فلانی خوبه و اینا منم همین کارو باهاش میکنم البته و جوابشو میدم خسته شدم از تحقیر هاش و بی احترامی هاش و حرف گوش نکردناش و اینکه اشتباه میکنه معذرت خواهی نمیکنه
یه جا نوشته بود آدما تو عصبانیت حرفای دلشونو میزنن 🥹
عزیزم من خودمم وقتی حرص میخورم یه دفعه از کنترل خارج میشم کار اشتباهیه حق با شماست... وقتی آروم شد باهاش حرف بزن بگو دلم شکست از حرفات... ولی خب چه میشه کرد بالخره که باید ببخشی حداقل نشون بده خیلی ناراحت شدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.