#فرزندپروری #شیرخشک#پوشک#تب,
؟؟

تصویر
۵ پاسخ

بفهمی که جی بعد بدونی بشینی زندکی کنی غذاب بکشی

یعنی مثل کبک سرمون بکنیم تو برف،اتفاقا آدم تا حدودی باید از دورو ورش خبر باشه،

بزا ارامشت بمونه سرجاش چیکار داری حالتو بد کنی

همینطوری ندونی خیلی بهتره
هک کنی بفهمی دیگه نمیتونی مثل قبل باشی خودت اذیت میشی

ریحانه بیخیال برای چی میخوای هکش کنی...

سوال های مرتبط

مامان آنیل. مامان آنیل. ۵ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۵ سالگی