فرزندپروری شیرخشک پوشک مادر کودک

تصویر
۱۴ پاسخ

اگر لوزه داره وزن کمش بخاطر لوزهاش هس خیلی ها دیدم عمل کردن بعدش وزن گرفتم بعد هر چی کوچیکتر باشه بهتره برای عمل اگر بزرگ بشه عمل کنی همیشه احساس میکنه یه چوب خشکی تو گلوش هس

من پسرم را سال پیش..تازه ۴ سال شده بود...با ۱۳ کیلو وزن عمل کردم

عزیزم حتما عمل کن چون من داشتم عمل نکردن روی فکم تاثیر گذاشته دندونای بالا و پایین با هم فاصله دارن مثلا وقتی بخوام یه چیز نازک مثل لواشک با دندون بکنم نمیتونم چون نمیرسه به هم دندونام، بعد اینکه آلرژی شدید دارم و همیشه هم مریضم و عفونت میکنه حتما حتما اشتباه نکن عمل کن، زمان ما زیاد اهمیت نمیدادن، تو این سن هم سخت عمل میکنن چون ریسک عملش تو سن بالا زیاده هر دکتری قبول نمیکنه

عزیزم دختر منم لوزه داره.با کوچکترین سرماخوردگی گوشش عفونت میکنه.اوایل خیلی میترسیدم.دکتر گفت فعلا درمانش انتی بیوتیک زمان مریضی.وقتی ۶سالش شد بیارش واسه عمل
نگران نباش.عملشم سنگین نیست

عمل نمیخواد با طب اسلامی در مان میشه

پیش چه دکتری بردین متوجه شدین لوزه داره؟ علائم خاصی داره؟

دکتر خودش باید تشخیص بده الانم به ما چند تا داروی حساسیت داده

دختر منم لوزه سوم داره دکتر فعلا گفته عمل نیاز نیست تا 6 7 سالکیش صبر کن

پسرمن ۶ماه پیش عمل کرد ۵ سالشه خداروشکر خیلی عمل خوب و راحتی بود اصلا ن خودش اذیت شد ن مارو اذیت کرد

ببر عمل کن برادر شوهر من پسرش ۳ سالش بود برد عمل کرد سخت هم نبود خیلی وزن دخترت هم خوبه عزیزم لاغر نیست که نگران باشی

لوزه هرچی بچه کوچیک تر باشه عمل کنی بهتره

پسر منم لوزه داره سه سالگی گفت عمل کن نکردم جدیدا پیش یه دکتر دیگه بردم دارو داد برای یه ماه گفت بعد یه ماه بیا ببینم وضعیتشو بعد تصمیم بگیریم

تو این سن عمل خیلی راحتتره
اگه در سال محبور میشی پنج بار انتی بیوتیک بدی بخاطر لوزه هاش،پس در بیار و هردوتونو راحت کن

نترس ببر
هرچی کوچکتر بهر

سوال های مرتبط

مامان دختر ناازز🤗 مامان دختر ناازز🤗 ۵ سالگی