سلام سه روز مونده به موعدم صبح بی بی چک زدم منفی بود😩😔

۷ پاسخ

چون خیلی زود زدی😐

منکه پریودم دوماه هست ریخته بهم نمی‌دونم چندم میشم
امروز 25سیکلم هاله داشت
20و 22سیکلم منفی بود

من فک میکردم خودم عجولم خدارو شکر تنها نیستم😂😂

خیلی زود زدی عزیزم
من شیش و چهار روز به موعد زدم منفی بود
یه روز به موعد زدم مثبت شد
عجول نباش گل نازم
خدا به وقتش میده
تایمی که واقعا نیاز به همدم داری…
با تودلیم برات بهترینهارو میخوام🫂💕

وای الان دقیقا اومدم توی گهواره بپرسم سه روز تا موعدم مونده، بزنم یا نه 🤦

زود میزارید الکی خودتون رو ناامید میکنید عزیزای دلم

منم۴روز مونده زدم منفی.دیگه باید صبرکنیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری