چون خیلی زود زدی😐
منکه پریودم دوماه هست ریخته بهم نمیدونم چندم میشم
امروز 25سیکلم هاله داشت
20و 22سیکلم منفی بود
من فک میکردم خودم عجولم خدارو شکر تنها نیستم😂😂
خیلی زود زدی عزیزم
من شیش و چهار روز به موعد زدم منفی بود
یه روز به موعد زدم مثبت شد
عجول نباش گل نازم
خدا به وقتش میده
تایمی که واقعا نیاز به همدم داری…
با تودلیم برات بهترینهارو میخوام🫂💕
وای الان دقیقا اومدم توی گهواره بپرسم سه روز تا موعدم مونده، بزنم یا نه 🤦
زود میزارید الکی خودتون رو ناامید میکنید عزیزای دلم
منم۴روز مونده زدم منفی.دیگه باید صبرکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.