دختر منم همینطوره میتونه بگه مامان ولی وقتی میگم بگو مامان میگه بابا
دختر منم اونجوری میکرد
پسرمنم فقط راه میره اسم خواهرمو صدا میکنه🤣
بنظرم شمانزایدیش باباش زاییدتش همش میگه بابا😂
بچه منم فقط وقتی گرسنه باشه یا خوابش بیاد یا یچیزی بخاد ماما میگه بعضی وقتام صدام میزنه عمه.. اونقد ک وقتی عمش میبینتش میگه بگو عمه بگو عمه بچه هنگ کرده😁
بچه های من برعکس فقط مامان میگه
پسر من تا ۱ سال ۲ ماه نمیگفت 😂
عمه و عمو علی میگفت منو نمیگفت
داداش میگفت، مامان نمیگفت😂🤦🏻♀️
میگه خودش از قصد نمیگه ک میخنده
😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.