۹ پاسخ

دختر منم همینطوره می‌تونه بگه مامان ولی وقتی میگم بگو مامان میگه بابا

دختر منم اونجوری میکرد

پسرمنم فقط راه میره اسم خواهرمو صدا میکنه🤣

بنظرم شمانزایدیش باباش زاییدتش همش میگه بابا😂

بچه منم فقط وقتی گرسنه باشه یا خوابش بیاد یا یچیزی بخاد ماما میگه بعضی وقتام صدام میزنه عمه.. اونقد ک وقتی عمش میبینتش میگه بگو عمه بگو عمه بچه هنگ کرده😁

بچه های من برعکس فقط مامان میگه

پسر من تا ۱ سال ۲ ماه نمی‌گفت 😂
عمه و عمو علی می‌گفت منو نمی‌گفت
داداش میگفت، مامان نمی‌گفت😂🤦🏻‍♀️

میگه خودش از قصد نمیگه ک میخنده

😂😂😂😂

سوال های مرتبط