هیچ
فقط ب پر پر شدن موهامون نگا کنیم:)
من اصلافکرشونمیکردم ازتنبلی وکیست یاشع..
منم همینطور
موهام بخاطرکیست وتنبلی ک دارم خیلی خیلی میریزه
دکتر غدد رفتم قرص داد و خودمم قرص فیتو و زینک میخوردم موهام عالی شد
موهاتو کوتاه کن قرص امگا۳هم ممکنه تاثیر داشته باشه برات.. ولی اصلاح سبکم بگیر حتما بهتر میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.