۵ پاسخ

هیچ
فقط ب پر پر شدن موهامون نگا کنیم:)

من اصلافکرشونمیکردم ازتنبلی وکیست یاشع..

منم همینطور
موهام بخاطرکیست وتنبلی ک دارم خیلی خیلی میریزه

دکتر غدد رفتم قرص داد و خودمم قرص فیتو و زینک میخوردم موهام عالی شد

موهاتو کوتاه کن قرص امگا۳هم ممکنه تاثیر داشته باشه برات.. ولی اصلاح سبکم بگیر حتما بهتر میشه عزیزم

سوال های مرتبط