سلام شما طرح یستا فرزندتون میگیرید

۸ پاسخ

اصلا برام نریختن تو بارداریم

به نظرم طرح یسنا برا مادرای بارداری که وزن پایین دارن و کودکان زیر پنج سال که اونم وزنشون پایینه میریزن آخه ما تو فامیلمون همه دهکی داریم واسه هیچکس نریختن یکی هست که خیلی لاغره فقط واسه اون میریزن

مگه تو بارداری هم طرح داره دولت؟

چطوریه این طرح ؟

تا دهک ۷ میریزن

بله برا من میریختن ماهی ۵۰۰ تومن...از وقتی جنگ شده نریختن....فکر کنم تا دهک ۵ میریزن...دوتومنی هم که قراره بریزن تو کار مادرا احتمالا از اردیبهشت واریز میشه...برای بچه هایی که ۴۰۵ به دنیل اومدن شامل میشه به مدت ۲ سال

میگن تا دهک ۶ میریزن ما ۹ هستیم

مکه ریختن

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری