۳ پاسخ

یونیک استیل برای سیسمونی بچه اولم هست
اما ب نظرم شیشه دار بخر
اگرهم بشکنه میتونی شیشه بندازی
اما استیل ها با اینک گرونتر هستن اما تا ی ضربه بخورن گازی ک داخلشون هست خارج میشه و دیگ گرم نگه نمیداره و دیگ نمیتونی درست کنی

من یونیک استیل خریدم خیلی خوبه

من مارک یونیک خریدم از شوش

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🤰🐣 مامان رادوین👶🏻🤰🐣 ۱ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۴ ماهگی
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری