۱۲ پاسخ

من اینو گرفتم خیلی جادار خوبه بعدها هم برای مسافرت خودمون استفاده میشه

تصویر

من این تو ذهنمه

تصویر

من اینو خریدم خیلی خوبه جا داره

تصویر

من چیکو گرفتم کوله‌ش خیلی جاداره

اینو خریدم خیلی جا داره

تصویر

من چیکو چرم گرفتم ولی خیلی سنگینه

من چیکو گرفتم هم قشنگه هم جادار

من اینو گرفتم بنظرم جادار و خوبه

تصویر

من هنوز نخریدم، توو پارت بعدی خریدم حتما باید بخرم 🛒

من مارک کالر لند گرفتم ببین کیفیتش عالیههه رنگ مشکی ساده گرفتم داخلش طرح عروسکی داره البته میتونم بعد تر ها برای خودمم ازش استفاده کنم

من ی کوله واسه دخترم گرفتم ولی چون پسرمم کوچیکه باید به فکر ی کیف بزرگ بیفتم واسه دوتاشون

من نخریدم هنوز ولی مارک evet خیلی دوست دارم حتما ببین سایتشو

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🤰🐣 مامان رادوین👶🏻🤰🐣 ۱ ماهگی