من چیزایی که لازم میشد خریدم
خونه برا خودمونه و اصلا اتاق خوابم جا ندارع تخت و کمد نگرفتم و یکی از کشوی خودمو براش خالی میکنم
خانوادم هرچی دوست داشتن کادو بدن اگرم هیچی ندادن اصلا خوشحالم میشم 😊
ما که تصمیم همسرم این بود خودمون بگیریم و همین هم شد فقط خانوادم چیزایی که دوس داشتن رو گرفتن با این حال کلی لباس و عروسک اینا گرفتن با لحاف و تشکی که مامانم درست کرده و طلا برا دخترم
خانوادم
من هم خودمون هم خانواده م
ما خودمون خریدیم همسرمگف وظیفه خودمون دوتاس
اولی خانواده دومی خودمون
ما بچه اول خانوادم خریدم
ولی دوم خود مون میخریم
خودمون خریدیم
خانوادم خریدن ی سری چیزایی ک واجب نبودم خودم گرفتم
ما سیسمونی فقط چیزای ضروری میخریم تخت و اینا نمیخریم چون بچه که جدا نمیخوابه بعدشم خودمون میخریم خانواده هدیه هرچی دوس داشتن میدن
خانواده زحمتشو کشیدن چیزایی اضافی ک خودم میخاستم خودم میگیرم
کسایی که گفتین خانواده
میشه بگین جیا رو خانواده خریدن چیو خودتون؟
خانواده زحمت کشیدن
چیزای اضافه و ریزی دکوری خودمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.