خانما شما سیسمونی خودتون خریدید یا خانوادتون

۱۳ پاسخ

من چیزایی که لازم میشد خریدم
خونه برا خودمونه و اصلا اتاق خوابم جا ندارع تخت و کمد نگرفتم و یکی از کشوی خودمو براش خالی میکنم
خانوادم هرچی دوست داشتن کادو بدن اگرم هیچی ندادن اصلا خوشحالم میشم 😊

ما که تصمیم همسرم این بود خودمون بگیریم و همین هم شد فقط خانوادم چیزایی که دوس داشتن رو گرفتن با این حال کلی لباس و عروسک اینا گرفتن با لحاف و تشکی که مامانم درست کرده و طلا برا دخترم

خانوادم

من هم خودمون هم خانواده م

ما خودمون خریدیم همسرم‌گف وظیفه خودمون دوتاس

اولی خانواده دومی خودمون

ما بچه اول خانوادم خریدم
ولی دوم خود مون میخریم

خودمون خریدیم

خانوادم خریدن ی سری چیزایی ک واجب نبودم خودم گرفتم

ما سیسمونی فقط چیزای ضروری می‌خریم تخت و اینا نمیخریم چون بچه که جدا نمیخوابه بعدشم خودمون می‌خریم خانواده هدیه هرچی دوس داشتن میدن

خانواده زحمتشو کشیدن چیزایی اضافی ک خودم میخاستم خودم میگیرم

کسایی که گفتین خانواده
میشه بگین جیا رو خانواده خریدن چیو خودتون؟

خانواده زحمت کشیدن
چیزای اضافه و ریزی دکوری خودمون

سوال های مرتبط

مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی