قدامی تقریبا سرراهی، قدامی بودنش خوبه، پایین و سرراهی بودنش نیاز به مراقبت داره،
مراقبت ها:
نزدیکی ممنوع
پله و پیاده روی ممنوع
کار و بار سنگین ممنوع
یبوست و زور زدن مطلقا ممنوع (برای رفع یبوست کیوی؛ مایعات و غذاهای آبکی، شربت منیزیم هیدروکساید)
ترجیحا ویار نداشته باشی که خیلی بالا بیاری، اگه ویار داری از دکتر دارو بگیر برای حالت تهوع.
اینا رو رعایت کنی تا آنومالی قشنگ جفتت میره بالا و راحت میشی
سلام عزیزم ، زدم چت جی پی تی.. نوشته جفت قدامی سر راهی یعنی پایینه.. بعدش نوشته با بیشتر شدن هفته ها دوباره اندازه میگیرن تا هفته ۱۸ یا ۲۲ معمولا جفت میره بالا و از دهانه رحم فاصله میگیره. باز از دکترت بپرس دقیق بهت بگه.
قدامي پايينم هست خطرناكه بايد استراحت كني
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.