۷ پاسخ

دختر منم مرداد ماهی هست ، استین کوتاه نگیر چون تو خونه هم کولر روشنه استین بلند نازک بگیر و اواخر خرداد دنیا بیاد دیگه کم‌کم شهریور سرد میشه بنظرم استین کوتاه اصلا نگیر

من یه ست 19 تیکه گرفتم و یه سرهمی 7 تیکه بیمارستانی

من 4،5 دست خریدم،. هم بلوز استین کوتاه هم مانتویی هم شلوار و رکابی زیر دکمه، طبق تجربه قبلیم بکار میاد

دوقلو منم مرداد. بدنیا میان چون قنداق میکنیم خوزستان اتیش از گرما استین کوتاه مبگبرم

وای ننه دختر منم مرداد ماهی

یه مانتویی یه شلوار و زیردکمه ای چون نافشو چک میکنن نمیگیرم به جاش تاپ و شورت عینکی جوراب و دستکش

من بلوز و شلوار و رکابی زیر دکمه گرفتم دو دست یدونه هم سرهمی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری