۳ پاسخ

نه عزیزم درست نیست سنو نمیتونه نشون بده اگ داخل یک کیسه باشن ولی اگ تو دو تا کیسه باشن زود نشون میده

😐😐فعععک نکنم
چون دوقلو چون دوتان بالاترین بتارو دارن بی بی چک سری نشون میده

ن ربطی نداره من دو قلو باردار بودم بار اول بیبی زدم درست بود

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری