۲۲ پاسخ

ای خداااا چرااااا😭

ای خدا چرا شانست اینجوریه اخه خیلی ناراحتت شدم خدا کمکت کنه فقط🥲❤️

چیشده عزیزم؟

عزیزم اول خودت تقویت کن بعد اقدام فولیکولات حتما ریز ک قلبشون تشکیل نمیشه

علایم چی داشتی چندهفته بودی

😞😞😞😞خیلی سخته درک میکنم
بذارش ب حساب قسمت و سرنوشت
چون دومین باره این اتفاق میفته حتما پیگیری کن ببین علت چیه مشکل کجاس
از زنان بپرسی راهنمایت میکنه شاید بفرستند ژنتیک
انشالله ب حق ۵ تن خدا دفعه بعدی جبران کنه برات عزیزم

چیشدههه واییییییی🥹💔

انشاالله که خدا بزودی دوباره بهت نی نی بده.توکلت بخدا حکمت خداس کاریش نمیشه کرد

عزیزم زود گذاشتی باردار شی اول تقویت کن خودتو دوسه ماه حداقل بعد آزمایشات قبل بارداری انجام بده اونوقت اقدام کن بدنت داغون نکن

عزیزم 🥲 میدونی خیلی سخته
دلیل رشدشو نگفتن ؟

عزیزم آمپول انوکسا میزدی ؟

متاسفم🖤

ای وای من 💔🥲
ناراحت نباش حتما حکمتی نیس
تنت سالم باشه
خدا بزرگ
منم دوبار اینجور شدم اینبار با کمک امپول اینا تشکیل شد
درکت میکنم سخت و دردناک اما مطمعن باش خدا بهترین هارو در نظر گرفته برات وشاید حکمتی توشه
🥲🥲🥲🥲 این دومین باره که این اتفاق میفته؟
بمیرم برات🥺🥺

مال من ۱۳ هفته قلبش وایساد خاهر😔💔

اشکال ندارد به خودت دلگرمی بده ان شاالله دفعه ی بعد من ببین تا ۳۸هفته کامل رفتم یه هفته هم موند پیشم بعدش فوت شد خیلی سخته ولی توکل کردم بر خدا

عزیزم نگران نباش شاید تقدیری هست اما خدا انشااللله بهت نی نی سالم بده بزاره تو آغوشت توکل بر خدا کن

چی شده عزیزم😟😟😟😟😟

چرا عزیزم

چیشده؟؟؟؟

چیشده

قسمت چی

چیشده قشنگم؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری