منم ۳ ماهه نشدم😮💨
سونو رفتی؟
البته اوایل تاخیر ۳روز حالم بد بود حالت تهوع شکم درد که بستری شدم
سونو بده خودتو چک کن باز
حتما حتما اول برو سونوگرافی مطمئن شو چک کن ....بعدش لازم باشه بهت امپول میزنن ولی حتما حتما بروو.شاید بارداری باشی اگرم نباشی باید دلیلش بفهمی کیست یا هرچی باشه...منم دو ماه پریود نشدم تازه زود بهش رسیدم کیستم ۷ سانت شده بود خداروشکر باز میگفت زود خودت رسوندی
هفته آینده اگه نشدم میرم سونو
قرص پروژسترون بخور یا امپولشوبزن
برو آزمایش
برو امپول بزن ذگ نمیاد بدون امپول
چهار ماهه بعد دکتر نرفتی؟🫤😐
تنبلی نداری؟
آزمایش ندادی عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.