من ۱۹ ساله دخترم داشتم ۲۱ پسرم و ۲۸ دختر دیگه مو الان هم ۳۲ هم دو تا گل پسرم .و تمام این مدت درس خوندم سرکار رفتم و کلی هم سختی . انشاالله برای همه مادرا در بهترین سن بهترین ها پیش بیاد
میبرمش براش داستان میخونم حتی تی وی جدا گذاشتم .کلی دارم بها میدم که حسودی نکنه .حس بد نگیره .اما خیلی حساس شده و اگه یک دقیقه پاشم تا سرویس برم پشت سرم جای سرویس منتظرم بیام بیرون .خیلی نگرانشم
منم سومیه منم یه دخترو ویه پسر دارم سومی هم دختر شد خداروشکر من خوشحالم
برای من چهارمی که البته چون دوتان میشه پنج .
دختر کوچیکم حساسیت داره خیلی وابسته به من براش نگرانم .با اینکه اتاقش و قبل عید کلی براش خرید کردم و چیدم که از عید گفتم هوا گرم میشه کم کم بره سمت اتاق خودش اما نمیره .موندم چه کنم خیلی نگران دخترمم .پیشنهاد خاصی ندارید ؟؟؟
طبيعي هستی یاسزارینی؟
آخی عزیزم خداحفظشون کنه
واقعا۲۱سالت بچه سوم داری میا ری!!!!!!؟؟؟؟!
وای خدا دستای اون دوتا هم کوچیکه😍بعد ذوق برا نی نی میکنن😍چه حس قشنگی خدا حفظشون کنه برات
ماله منم سومیه نمیدونم چطوره میشه نگرونم منم یه دختر ویه پسر دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.