خوب عالی 😂😂😂😂
بعد زایمان جای بخیه ها درد نمیکنه بعد دسشویی میرید سخت نیس من نگار اینم
شما هم قصد طبیعی داری؟؟؟
از هفته ۳۰ ب بعد پیاده روی و ورزشاتو شروع کن
ی ماما همراه خوب و دلسوز پیدا کن باخودت ببر ک انگار خواهر و مادرتو باخودت بردی
دیگه بقیشم بسپار بخدا
یه درد چندساعته وجودتومیگیره یه چنتازورمیزنی میاد بیرون
چی بگیم اخه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.