خانوما میشه تجربه تون از ( زایمان طبیعی ) بگید🤰🏼

۵ پاسخ

خوب عالی 😂😂😂😂

بعد زایمان جای بخیه ها درد نمیکنه بعد دسشویی میرید سخت نیس من نگار اینم

شما هم قصد طبیعی داری؟؟؟

از هفته ۳۰ ب بعد پیاده روی و ورزشاتو شروع کن
ی ماما همراه خوب و دلسوز پیدا کن باخودت ببر ک انگار خواهر و مادرتو باخودت بردی
دیگه بقیشم بسپار بخدا

یه درد چندساعته وجودتومیگیره یه چنتازورمیزنی میاد بیرون
چی بگیم اخه 😂

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری