من طبیعی زایمان کردم و اینقد ک بم بد گذشت الان ازش وحشت دارم فقط خدا کنه ک این زایمانم اگه طبیعی بود مث قبلی نباشه 🥲
اخی یادش بخیرررر....دوبار تجربه کردم این حسو🥲 بچه اولم ۴۱۰۰💞 دومی ۳۹۰۰💞
کاملا فیزیولوژیک بود زایمانم
درد طبیعی ده برابر درد پریوده.
اگه اپیدورال جایی باشه طبیعی اپیدورال برات بزنن دردا میشه ۱ از ده و خیلی راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.