مامانای که زایمان کردید تجربه تون از طبیعی زایمان کردن چیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم و اینقد ک بم بد گذشت الان ازش وحشت دارم فقط خدا کنه ک این زایمانم اگه طبیعی بود مث قبلی نباشه 🥲

اخی یادش بخیرررر....دوبار تجربه کردم این حسو🥲 بچه اولم ۴۱۰۰💞 دومی ۳۹۰۰💞
کاملا فیزیولوژیک بود زایمانم

درد طبیعی ده برابر درد پریوده.
اگه اپیدورال جایی باشه طبیعی اپیدورال برات بزنن دردا میشه ۱ از ده و خیلی راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری