خانوما از زایمان طبیعی تون بگید

۵ پاسخ

ماه آخر پیاده روی کن،، سعی کن کارایی بکنی که دردات شروع بشن احتیاجی به امپول فشار نداشته باشی،، مثلارابطه داشتن، لباس شستن بادست، جارو کردن دستی،، دردات که شروع شد سریع نرو بیمارستان چون توبیمارستان هی دست میکنن😂طبیعی بهتره از سزارینه

من ۱۹ سالگی پسرم دونیا اومد از بستری تا زایمان برای من ۳ ساعت و نیم شد هر دو زایمانم اما اولی راحت تر بود برام تا دومی

اولین هدیه نی نی ام
تو روز تولدم
۱۲/۲۸
شب سال تحویل

تصویر

خانم من ۱۲ هفته ۵ روزم رفتم آن تی دکتر گفت شبیه پسر .یعنی درسته ؟؟؟
اسم پسر خوب بگید

سختیش فقط برای نصف روزبودوبعدش راحت بچموبغل گرفتم وکاراشوانجام دادم بااینکه 18سالم بود

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری