خانوما از تجربیات زایمان طبیعی توننن بگید

۹ پاسخ

بستگی به بیمارستان داره چون پرستار ها اگه خوب رفتار نکنن باهات خیلی سخت میگذره بهت
حتما صبر کن تا درد های خودت شروع بشن من چون ۱ دور بند ناف دور گردن پسرم بود با اصرار خودم ۳۹ هفته با آمپول فشار بستری شدم خیلی زایمانم طولانی شد اذیت شدم ولی اگه خودت درد هات شروع بشن خیلی زودتر بچه ات به دنیا میاد

چیز خاصی نیس میگذره درد پریودو مگه تحمل نکردی این یه کم بیشتره بیمارستانی برو ک اپیدورال میزنن دردت خیلی خیلی کمتر میشه

انقدر سخته من هفت سانت باز شدم تا بشه هفت سانت میمردمو زنده میشدم دردش وحشتناک بود خداروشکر ضربان قلب پسرم اومد پایین اورژانسی سزارین شدم الان سردومی راحتم می‌دونم می‌خوام سزارین بشم البته اونم دردای خودشو داره سختی داره اما راضیم بهش تا طبیعی

جررررررررررررم دادن اون دانشجوهای....... خدا ازشون نگذره😭💔

اگه دکتر دارین حس میکنم راحت‌تر زایمان میکنید چون موقع درد راهنمایی میکنن چیکار کنین کمتر دردمیکشی و درآخر بخیه عالی
ولی اگه نداری هر خری میاد بالا سرت فقط خدا رحم کنه دکتر خوب و بافهم باشه و بخیه تو نده دست کارآموز

بد نبود تقریبا الان درد و بی‌تابی مو یادم نمیاد فقط بعدش خیلی گشاد میشه

پاره میشوی 😂🙈

بستگی به قدرت تحملت داره
سخت سخت سخت اما شیرین خدا به همه مادرای باردار کمک کنه

ازمنکه افتضاح بود

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری