۱۵ پاسخ

قدمش مبااارک مهوا خانوم 😍😍😍

مبارک باشه عزیزم

سونو خطا هم داره اخه

قدمش مبارک باشه عزیزم

سونو خطا زیاد داره کم و زیاد نشون میده
دخترم منم 37 هفته و 5 روز دنیا اومد 3700 بود دو روز قبلش سونو بودم گفت 3350 هست

ممکنه سونوگرافی اشتباه کرده باشه

پاقدمش پر از خیروبرکت باشه 😍
عیب نداره خوب شیرش بده تپلی بشه شکر خدا سالمه

دقیقا برا منم همین شد

سونو خطا زیاد داره تو وزن ممکنه اون موقع کمتر بوده

منم اونحور بودم تو ۳۷ هفته ۳۳۰۰ بود وزنش ۴۰ هفته زایمان کردم ۳۲۰۰ بود

مبارک باشه عزیزم،
دستگاه نرفته؟حالش خوبه؟
منم وزن بچم کمه خیلی استرس دارم

منم همینحور‌ بودم
ده روز‌قبل زایمان رفتم سونو ۲۶۷۵بود
بعد روز زایمان ۲۶۵۰ بود
اعتباری نیست به وزن سونوها

عکسش بده

مبارک باشه عزیزم

واقعا یعنی وزن نگرفته بوده

سوال های مرتبط