مامانا این غلظت فرنی اوکیه؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم زیاد غلیظ نباشه ک نی نی یبوست بگیره
نوش جان 💋

اره ولی چرا انقد زیاد؟میخوره؟؟

آره،چی ریختی که اینقدر سفید شده؟

شیر بهش زدی؟ چجوری مال شما اینقد سفید

از ۴ماهگی میشه داد؟

چرا از این موقع میدی بهش

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی