این غلظت برا فرنی خوبه یا بذارم سفت تر بشه؟

تصویر
۵ پاسخ

چه جوری درست میکنی عزیزم

مگه از ۴ ماهگی میتونیم فرنی بدیم؟؟؟؟

نه خوبه بزار شل باشه بتونه بخوره

خیلی سفت نشه شل تر ک باشه راحت‌تر میخوره بچه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان💙💋 مامان شاهان💙💋 ۶ ماهگی