۷ پاسخ

بله خیلیا

نصف ایران با جلوگیری به دنیا اومدن😂😂😂

دوستم

بله من با اوژانسي باردارشدم

بله من

بله من

اره اینجا زیاد بودن جلوگیری میخواد هر چی باشه صد در صد نیس

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری