۱۵ پاسخ

برای زایمان ن خوب نیست چون خونریزی زیاد داری

من یدونه از ایناهم میبرم با خودم

تصویر

کوچیکه واسه زایمان

نه اینا برای پریودی خوبه فقط

من از همینا گرفتم خوب بود

برای سه روز بعد خوبه

میگن باید از این مدل پوشکا بگیری
داروخونه یا فروشگاهای بزرگم دارن.

تصویر

باید پوشک بچه ساده بزرگ بگیری

برای جند وز اول مناسب نیست

عزیزم برا زایمان دو بسته پوشک بیمارستانی بزرگ بگیر اینا کفایت نمیکنن

من با اینکه سزارینی بودم تا روز سوم خون ریزی زیاد بود اینا جوابگو نبود

من یه مدل دیگه گرفتم

این عالیه عزیزم اما حتما یه بسته پوشک هم بگیر برای اولش و بیمارستان اونا عالین‌ این برای روز مرخص شدنت خوبه

ازینا واسه زایمان نمیگیرن باید پدای بزرگ که واسه بچه استفاده میشع بگیری

فکر کنم جذبش برای بعد زایمان خوب نباشه اینطور که میگن پوشک سایز بزرگ بگیرین و خونریزی زیاده

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری