این یعنی چی😐
#فرزندپروری #شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

رو چیزی نزن هک میشی

اشتباهه ب منم از اینا اومده بود رو‌چیزی کلیک نکن هک میکنن خدا خیرش نده ی ساعت فکرمو درگیر کرده بود ک من چ کاری کردم ک ازم شکایت کردن بعد فرداش پیام اومده ک اشتباهه اطلاعاتتون رو توش وارد نکنید

عزیزم چرا میترسی یه لحظه برو کافی نت
رمز شخصی اینا داری ببین چی بوده

برآی منم یکماه پیش همین متن اومد منتها با شماره شخصی بود من فهمیدم الکیه

این پیام از دادگاه اومده برای صاحب سیمکارت

این عدل ایران اصلیه
دادخواست ثبت شده ولی اگ خودت نبودی صبر کن ممکنه شماره رو‌طرف اشتباه داده باشه
خطت ب نام کسی نیست ک. ؟

یک دادخواست ثبت شده باید صبر کنید تا ابلاغیه اش براتون بیاد
این پیام‌ها اشتباه نمیشه

اشتباه شده حتما

دادخواستت ثبت شده همین

دادخواست دادی ،

سوال های مرتبط

مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 ۲ سالگی