۱۵ پاسخ

نه دیگه زود نیس

نه بابا بشور بزار کارات تموم بشه چیه رو هم انباشته باشه ساکش هم ببند خیالت راحت

بشور که کم کم سنگین میشی حوصله خودتم نداری😁

منم امروز شستم منتظرم قشنگ‌خشک بشن ساکش آماده کنم خیالم راحت بشه

چه عکس خوشگلی 😍😍😍

من نشستم هنوز

نه بشور چون دیگه کم کم سنگین میشی، من شستم بوی بچه گرفتن دیوونه شدم😂

خودت بهتر صلاح کارتو میدونی عزیزم اینجا هرکی یه نظری میده

نه عزیزم بشور ساکتو هم آماده کن

منم دیروز شستم

نه بشور من ساکشم بستم تازه

من که هنوز نشستم ۳۴ هفته یا ۳۵ میشورم ساک جمع میکنم

یک دو هفته دیگم میشه بشوری ولی اگه حالت خوب نیس بعد هی سنگین تر میشی بشور

نه منم شستم ساکشو آماده کردم

نه بشور

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓💙 مامان توت فرنگی🍓💙 ۲ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی