نه دیگه زود نیس
نه بابا بشور بزار کارات تموم بشه چیه رو هم انباشته باشه ساکش هم ببند خیالت راحت
بشور که کم کم سنگین میشی حوصله خودتم نداری😁
منم امروز شستم منتظرم قشنگخشک بشن ساکش آماده کنم خیالم راحت بشه
چه عکس خوشگلی 😍😍😍
من نشستم هنوز
نه بشور چون دیگه کم کم سنگین میشی، من شستم بوی بچه گرفتن دیوونه شدم😂
خودت بهتر صلاح کارتو میدونی عزیزم اینجا هرکی یه نظری میده
نه عزیزم بشور ساکتو هم آماده کن
منم دیروز شستم
نه بشور من ساکشم بستم تازه
من که هنوز نشستم ۳۴ هفته یا ۳۵ میشورم ساک جمع میکنم
یک دو هفته دیگم میشه بشوری ولی اگه حالت خوب نیس بعد هی سنگین تر میشی بشور
نه منم شستم ساکشو آماده کردم
نه بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.