من چهار ماه عقب افتاد پریودیم و سینه هام ب شدت درد میکرد جرئت نکردم تست بزنم
جلوگیری طبیعی داشتم و شیر خودمم میدم
بعد کلی رازیانه خوردن و زعفرون بعد دو هفته ک کلا بیخیال شدم و استرسم کم شد
پریود شدم
شیر خودتو اگه میدی شایذ از شیردهی باشه
حالا ی تست دیگه بزن
من تا الان که دخترم ده ماهشه دو سه بار این حالت ها برام پیش اومده ولی خوب من از قبل هم مشکلات هورمونی داشتم برای شما هم ممکنه بعد از زایمان هنوز هورمون هاتون زیاد تنظیم نباشن و به خاطر اون باشه
من تنبلی تخمدان و این داستان ها نداشتم قبل بارداریم این مدت هم همش پریودم منظم بود (از بعد زایمانم)الان نمیدونم دلیلش چیه این طوری شدم🫠🫠
اینم بگم که بعد خشک شدن حاله نداخت بیبی چکم اما من جدی نگرفتمش چون صبح دیدمش
آره لقاح دیر اتفاق بیفته 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.