باید ببری متخصص غدد کودکان
کجا کمه خوبه که .. منم بچم ۳۶۰۰ بدنیا امد چهار ماه چند روز ۶۷۰۰ دکتر گفت کاملا نرمالع
بچه ها من تجربه دوم مادرشدنم هستش برا بچه اولم فقط وزنش برام مهم بود حتی یادمه کمکی رو شروع کردم بیشتر از شیر میدادم که تپلی شه دخترم الان اضافه وزن داره واز حسالگی که بردم دکتر برا قدش متوجه شدم قدش کمه کلی هزینه کردم برا قدش الان قدش عالیه ولی هنوز اضافه وزن داره مدام باید بگم کم بخور ولی برا دختر دومم فقط مهمه اینه شیر ش رو بخوره به اندازه واضلا وزنش مهم نیست برام ولئ ازالان قدش رو زیر نظر دارم که به سن دخترم رسید خودش طبیعی بلند شه وکلی هزینه اضافه ندم واینکه بنظرم بهداشت اصلا سواد کافی نداره اصلا بلد نیست وهیچ اموزشی به مادر نمیدن که چه بازی چه مهارتی باید به بچه یاد بدیم فقط از رو بروشور میگن این کارهارو انجام میده یانه کاش ادم های باسواد در حد یه متخضض داخل بهداشت بود اینجوری بار اضافی هزینه اموزش ومتخضض ازرو دوش خانواده ها برداشته میشد وقتی بچه از پایه مهارت هاش رشد میکرد فردا جامعه قوی تری داشتیم اما حیف وصد حیف که گهواره از بهداشت بیشتر میدونه🤣🤣🤣
نوزاد من دنیا اومدنی ۳/۳۰۰
الان ۵/۹۰۰ با لباس
ببر پیش متخصص
دختر من رفلاکس داتش شیر خوب نمیخورد . الان با دارو یکم بهتره
از امروزم کمکی گفته شروع کنم
البته خیلییی کم
روز اول فقط یک قاشق چای خوری
در این حد
بهداشت میگه خیلی نگران نشو
دختر منم همینقدر هست
امروز بردمش متخصص اطفال گفت خوبه، تپل مپلی نیست اما خوبه
خودم پیشنهاد دادم براش ویتامین بده که 3 تا قطره داد
نسبت به وزن اولیش خوبه که چهرماهگی باید ۷۴۰۰بشه بنظرم که وزنش خوبه
آره همون دکتر اطفال ببری خوبه
ببر بهت میگه ک کمکی شروع کنی و مولتی ویتامین میده براش
اره عزیزم یه مقدار کمه شیر خودتو میدی؟ کمکی نمیدی؟ رفلاکس ندارع؟باید متخصص بررسی کنه حتما چرا
چند دنیا اومد الان چنده؟
از خودت میگی یا پزشک گفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.