نه عزیزم از اول امسال منشی ب من گف فقط سعدی
اطلاعی دارین که برای سزارین زیر میزی میگیرن یانه؟!
ن عزیزم
من آخرین باری که پیششون بودم میگفتن دنبال بیمارستان خوب میگردن بیشتر نظرشون عسگری بود...دیگه نمیدونم
من تازه تشکیل پرونده دادم دیروز گفت حجتیه ام زایمان میکنه تازه اوکی شده
اره منم از خودش پرسیدم گفت سعدی میره چون حجتیه زیاد امکانات نداره تفاوت قیمتشم 5 .6 تومنه
من امروزپیششون بودم گفتن میرن حجتیه
نه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.