۱۲ پاسخ

طبیعیه عزیزم وقتی اصلا حرکت نداشت اونوقت برو

نگران نباش عزیزمم منم هم هفته شما هستم نینیم کم‌تکون میخوره وقتیکه تکونم بخوره حالت نبض حس میکنم

تا ٢٨ هفته نگراني نداره

اره عزیزم کاملا عادیه

منم نبفهمم اصلا آخرین باری که حباب زد هفته پیش بود

سلام گلم اولن استرس نداشته باش
دومن من ۲۴هفتمه خیلی کمه حرکت هاش
تا۲۸هفتگی حرکت نکنه هم نگران نشو عادیه طبیعیه

طبیعیه من الان بچم چند روزه فقط شبا یکم تکون میخوره دیگه انقد برای مشکلات دیگ دکتر رفتم الان نمیتونم استرس اینم بکشم

ن عادیه من از تو بیشترم باز تک و توک حس میکنم

نه عزیزم عادیه نگران نباش

تازه داره حرکات شروع میشه نگرانی نداره برای منم یه روز زیاده یه روزم مثل امروز کمه

نگران نباش نی نی بیشتر خوابه تو این هفته ها

تا ۲۸ هفته نظم خاصی نداره نگران نباش

سوال های مرتبط